Аналіз виховного
заходу
Дата_____________
Клас________
Хто готував
захід_______________________________________________________________
Тема виховного
заходу__________________________________________________________
Мета виховного
заходу__________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Мета
відвідування______________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
1. Аналіз готовності
виконавця або колективу виконавців до проведення виховного заходу:
ü наявність мети й
завдань виховного заходу:
визначено не визначено
частково
ü врахування рівня
вихованості учнів під час визначення мети й завдань заходу:
враховано
не враховано частково
ü визначення місця
заходу в загальній системі виховної роботи:
відповідає не відповідає частково
1.
Аналіз процесу підготовки виховного
заходу:
ü
роль класного керівника:
активна
пасивна
ü
роль учнівського колективу:
активна
пасивна
ü
злагодженість роботи колективу в процесі
підготовки заходу:
так
ні частково
ü роль учнівської
організації, органів самоврядування:
активна
пасивна
ü надання
допомоги педагогів учням:
так
ні частково
ü участь учнів у
підготовці заходу:
активна
пасивна примусова
ü адекватність
розподілу обов’язків:
так
ні частково
ü термін виконання:
згідно з
планом позапланово
3. Аналіз
проведення виховного заходу:
ü організація заходу
(оформлення, обладнання, чіткість, організованість, злагодженість роботи,
активність учнів, дозування і раціональне використання часу, врахування
педагогом вікових особливостей школярів, організація співпраці зі старшими
учнями, батьками, громадськістю тощо)
__________________________________________________________________________________________________________________________________
ü зміст заходу
(зв’язок із життям школи, села; державна актуальність; врахування проблемних
питань, які хвилюють учнів; правдивість відтворення реалій життя; врахування
вікових та індивідуальних особливостей виконавців і учасників)
4. Аналіз методики
проведення виховного заходу:
ü оптимальність вибору
форм проведення заходу:
ü
так
ні
ü роль педагога,
учнівського активу в проведенні заходу:
активна
пасивна
ü наявність елементів
дискусії, відкритого обміну думками:
ü
так
ні
ü активність
учасників, емоційність заходу:
ü
так
ні
ü рівень
самостійності, творчості, ініціативності учасників
високий
достатній середній
низький
5. Аналіз
результативності заходу:
ü досягнення мети:
так
ні
частково
ü цілісність
заходу:
так
ні
частково
ü досконалість
частин
заходу:
так
ні
частково
Загальні висновки і рекомендації_____________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ознайомлений_________________________________
Аналіз заходу
провела__________________________
Аналіз бібліотечного
уроку
Дата________________________________________________________________
Прізвище, ініціали
бібліотекаря_________________________________________
Мета
відвідування____________________________________________________
Тема заходу, форма проведення_________________________________________
____________________________________________________________________
Діяльність педагога
|
Діяльність учня
|
бали
|
організаційна
|
бали
|
виховна
|
бали
|
Втілення плану
уроку
|
|
Спрямованість
заходу на розвиток особистості
|
|
Рівень
пізнавальної активності
|
|
Рівень
методичної майстерності
|
|
Формування
громадянської позиції
|
|
Емоційне
ставлення до уроку заходу
|
|
Реалізація
психологічний та гігієнічних вимог
|
|
Розвиток
естетичних почуттів, смаків
|
|
Зацікавленість,
дисциплінованість, увага
|
|
Якість мовлення
|
|
Формування
морально-вольових якостей
|
|
Якість мовлення
|
|
Наявність
ефективного зворотного зв’язку з учнями
|
|
Спрямованість
бібліотечного уроку на підвищення загальнокультурного рівня особистості
|
|
Зовнішній
вигляд учнів
|
|
Раціональне
використання наочності, ТЗН
|
|
Емоційна
насиченість змісту
|
|
Дотримання
етичних норм поведінки
|
|
Рівень
оформлення плану чи програми підготовки
|
|
Культорологічна
спрямованість
|
|
Співпраця та
спілкування
|
|
Педагогічна
культура зовнішній вигляд
|
|
Розвиток
творчих здібностей учнів
|
|
Ініціативність
|
|
Дотримання
правил охорони праці
|
|
Виховання
активності і відповідальності
|
|
Творчий підхід
до виконання завдань
|
|
Раціональне
використання часу
|
|
Розвиток
позитивних якостей
|
|
Вміння висловлювати
власну думку
|
|
Пропозиції:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Ознайомлений_________________________________
Аналіз заходу провела__________________________
|